اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم روند افزایشی دمای هوا خبر داد و گفت: دما در برخی شهرستان های شمالی و جنوبی استان اردبیل به ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس نیز خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، افزایش نسبی دما در غالب نقاط کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها را شاهد خواهیم بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری ۸ استان کشور با بارش باران و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش مرگ‌های ناشی از غرق شدگی در کشور هشدار داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد و گفت: رگبار پراکنده گاهی رعد و برق در برخی از استانها پیش بینی می شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز و فردا در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بوشهر و خوزستان بارش هایی به صورت پراکنده را خواهیم داشت.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد تا روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه پدیده غالب استان است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در برخی شهرهای این استان به بالای ۳۰ درجه سلسیوس رسید.
رییس پلیس راهور ادامه داد: در محور‌های استان اردبیل بارش برف گزارش شده است که به طبع کاهش دما را نیز به همراه دارد و این شرایط جوی به‌ویژه در مسیر‌های انحرافی خطرات بیشتری دارد و توصیه ما این است که در این مسیر‌ها از زنجیرچرخ و ابزار‌های امنیتی استفاده شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ثبت بیشترین میانگین بارشی سامانه اخیر در شهرستان فریدونشهر خبرداد.
بارش و کاهش محسوس دما در ۲۱ استان
به گزارش سازمان هواشناسی در شهرهای شمالی روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. در استان‌ اردبیل و ارتفاعات البرز به علت کاهش دما امکان بارش برف وجود دارد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب و شمال و شرق استان از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته خبرداد.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی در نواحی مرکزی اصفهان تا هفته سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دما در گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان تهران و خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.
بارش باران و کاهش محسوس دما در ۹ استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان، به علت افزایش دما هشدار زرد هواشناسی برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ